Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Dut.com.tr'den verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için fatura ve teslimat bilgilerinizin doğruluğundan emin olmalısınız. Fatura ve teslimat bilgileri daha sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura ve teslimat bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak yazmaya özen gösterin. Bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayın. Kargo şubesinden ürün teslimi yapılmaz. Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye yapılır, alıcının adreste bulunamaması durumunda kimlik bilgileri kontrolünden sonra ancak birinci dereceden yakınına teslimat yapılabilir.
Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
Kredi/Banka Kartı, ve Banka transferi(Havale/EFT) ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sipariş ettiğim ürünler ne zaman kargoya verilir?
Siparişiniz, ödemeniz onaylandıktan sonra ortalama 3 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Resmi tatil ve özel günlerde bu süre 2 iş günü kadar uzayabilir.
Siparişlerden kargo ücreti alınıyor mu?
Dut.com.tr'den yapacağınız tüm alışverişlerde 1500 TL ve üzerinde sepet tutarına ulaştığınızda kargo ücreti ödemezsiniz.
Siparişimin kargo sürecini takip edebilir miyim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde size gönderilen e-postada belirteceğimiz kargo takip numaranız ile, e-posta veya Dut.com.tr üzerinden ulaşacağınız "Sipariş takibi" bağlantısına tıklayarak kargonuz hakkında bilgi alabilirsiniz.
Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Dut.com.tr'den verdiğiniz siparişleri teslim alırken, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneriyoruz. Ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo firması görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatıp bizimle konu hakkında iletişime geçin.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişiniz kargo firmasına teslim edilmeden önce, sipariş sürecinizde Dut.com.tr internet sitesinde bulunan hesabınız üzerinden ulaşacağınız "Siparişlerim" sayfasında iptal etmek istediğiniz siparişinize ait bilgileri girerek iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Kasa yönteminize göre, siparişiniz işleme alınmış ise siparişiniz iptal edilecek ve geri ödeme hemen yapılacaktır. Kargo firmasına teslim edilmiş siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiyse siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz siparişinizi yine Dut.com.tr internet sitesinde bulunan heabınız üzerinden ulaşacağınız "Siparişlerim" sayfasında iade etmek istediğiniz siparişinize ait bilgileri girerek iade sürecini başlatabilirsiniz. Hesap açmadan verilen siparişler ve bunların dışındaki durumlar için her zaman bize ulaşabilirsiniz.
İptal ettiğim siparişimin bedelini ne zaman/nasıl geri alacağım?
İptal işlemini tamamladığınızda, eğer ödeme yaptıysanız iadeniz online olarak hemen Kredi/Banka Kartınıza-Hesabınıza tamamen yapılır ve e-posta yolu ile bilgilendirilirsiniz. Kredi/Banka Kartınıza yapılan iadelerin hesabınıza yansıması bankaların prosedürlerine göre 7-15 iş gününü bulabilmektedir. Kasanizi taksitli olarak yaptıysanız iadeniz her ay kartınıza taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Bu süreç tamamen bankaların prosedürleri ile ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz.
Satın aldığım ürünü değiştirebilir miyim?
Dut.com.tr'den satın aldığınız bir ürünle ilgili kullanılmamış olması kaydı ile 30 gün içerisinde bizimle iletişime geçerek değişim için destek alabilirsiniz.
Değiştirmek istediğim ürünler için kargo ücreti ödeyecek miyim?
Değişim işlemlerinde ürünleri size bildirilecek olan anlaşmalı kargo firması dışında bir firma ile göndermeniz durumunda kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.
Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim?
Dut.com.tr'den satın aldığınız bir ürünü kullanılmamış olması kaydı ile 30 gün içerisinde, Dut.com.tr internet sitesinde iletişim sayfasında bulunan form bilgilendirmesi üzerinden iade etmek istediğiniz ürünlere ait bilgileri bize ileterek iade talebinde bulunabilirsiniz. Talebiniz bize ulaştıktan sonra sizinle iletişime geçilecek ve iade süreci ile ilgili destek sağlanacaktır.
İade etmek istediğim ürünler için kargo ücreti ödeyecek miyim?
İade işlemlerinde ürünleri size bildirilecek olan anlaşmalı kargo firması dışında bir firma ile göndermeniz durumunda kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.
İade ettiğim ürünlerin bedelini ne zaman/nasıl geri alacağım?
İade işlemlerini tamamladığınız ürünler bize ulaştığında, iade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve iadeniz onaylandığında ürünlerin bedeli online olarak hemen Kredi/Banka Kartınıza-Hesabınıza tamamen yapılır ve e-posta yolu ile bilgilendirilirsiniz. Kredi/Banka Kartınıza yapılan iadelerin hesabınıza yansıması bankaların prosedürlerine göre 7-15 iş gününü bulabilmektedir. Kasanizi taksitli olarak yaptıysanız iadeniz her ay kartınıza taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Bu süreç tamamen bankaların prosedürleri ile ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz.
İade ve değişim koşulları nelerdir?
İade veya değişimini yapmak istediğiniz ürünlerin orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sebebi ile herhangi bir zarar görmemiş olması koşulu ile fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde dut.com.tr üzerinden yapılacak iade/değişim talebi ve yönergeleri doğrultusunda iade ve değişimi yapılabilir. İade veya değişim talebi ile bize gönderdiğiniz ürünler inceleme sürecinin ardından gerekli koşullara uygun ise talebiniz onaylanacaktır. Bu inceleme süreci, ürünler bize ulaştıktan sonra ortalama 2 iş günüdür.*Dut.com.tr internet sitesindeki iade ve değişim talep formları doldurulmadan ve ilgili yönergeler doğrultusunda yapılmayan iade ve değişim taleplerinde sorumluluk kabul edilemeyecek ve geri ödemesi gerçekleştirilemeyecektir.